دانشگاه ریاست جمهوری رانخیگس ( دانشگاه رانهیگس )

دانشگاه ریاست جمهوری روسیه یا رانخیگس (رانهیکس) یا با نام رسمی ( آکادمی اقتصاد و علوم مدیریت عمومی ریاست جمهوری کشور روسیه ) که زیر نظر رئیس جمهور این کشور فعالیت می نماید از بزرگترین دانشگاه های آموزش عالی دولتی کشور روسیه می باشد که در شهر مسکو پایتخت روسیه واقع شده است.

دانشگاه ریاست جمهوری رانخیگس پس از ادغام 12 موسسه آموزشی مختلف در سال 2010 توانست به بزرگترین دانشگاه علوم انسانی و اقتصاد در این کشور و اروپا تبدیل شود.

دانشگاه ریاست جمهوری رانخیگس که کوتاه شده عبارت روسی و رسمی این دانشگاه می باشد ( Российская академия народного хозяйства и государственной службы при Президенте Российской Федерации, РАНХиГС ) توانسته است امروزه حدود 22 دانشکده را در بر بگیرد.

دانشگاه ریاست جمهوری رانخیگس

همچنین این دانشگاه دارای یک دانشکده تحصیلات تکمیلی مدیریت دولتی می باشد که یک نهاد مشورتی و تحت نظارت دولت فدرال روسیه است

دانشگاه ریاست جمهوری رانخیگس روسیه در حال حاضر بزرگترین موسسه آموزش عالی در این کشور می باشد که 54 شعبه مختلف این دانشگاه در 8 ناحیه فدرال این کشور نمایندگی این دانشگاه را برعهده دارند.

در سال 2017 با مصوبه دولت فدرال روسیه، 5 موسسه آموزش عالی اقتصادی زیر نظر بانک مرکزی روسیه به این دانشگاه ملحق می شوند.

دانشگاه ریاست جمهوری رانخیگس در حال حاضر 117 رشته در مقطع کارشناسی، 150 رشته در مقطع کارشناسی ارشد را به متقاضیان ارائه می دهد.

تاریخچه دانشگاه ریاست جمهوری روسیه

این دانشگاه در سال 1977 آکادمی ملی اقتصاد زیر نظر ریاست جمهوری روسیه آغاز به فعالیت نمود. هدف این آکادمی برنامه های آموزشی و پرورش مدیران، اقتصاددانان و کارمندان متخصص برای دولت و کارآفرینان اقتصادی برای آینده کشور بود. در سال 2010 و پس از صدور دستور ادغام و تشکیل دانشگاه رانخیگس توسط رئیس جمهور وقت روسیه، این دانشگاه شامل بیش از 100.000 فارغ التحصیل در رشته های مختلف بود. از میان این فارغ التحصیلان؛ تعدادی به صندلی های عالی مدیریتی کشور روسیه از جمله ریاست جمهوری و نخست وزیری رسیدند و بسیاری از بازرگانان مشهور این کشور که در سطح جهان مطرح می باشند، می توان اشاره نمود.

امروزه از این دانشگاه به عنوان یک نمونه عالی و الگویی منحصر به فرد در سطح دانشگاه های روسیه شناخته می شود که تحصیلات عالیه و تکمیلی را به شیوه ای نوین و کارآمد به دانشجویان ارائه می نماید.

در حال حاضر این دانشگاه در رشته های اقتصاد و علوم مدیریتی و انسانی در رتبه نخست کشور روسیه قرار دارد و همچنین دارای همکاری های بین المللی بسیاری با مراکز بین المللی اقتصاد و MBA می باشد و بیش از 190 هزار دانشجو به همراه بیش از 5 هزار استاد دانشگاه و بیشتر از هزار دکترای متخصص و مشهور علوم اقتصادی و مدیریتی در این دانشگاه مشغول به تحصیل و فعالیت می باشند. همچنین این دانشگاه در حال حاضر دارای بیش از 1700 دانشجو خارجی درحال تحصیل در رشته های اقتصادی و مدیریتی می باشد.

پادفک دانشگاه ریاست جمهوری رانخیگس سنت پترزبورگ

این دانشگاه یکی از مراکز آموزش دوره آمادگی پیش از ورود به دانشگاه یا ( پادفک ) در شهر سنت پترزبورگ می باشد. با توجه به هزینه مقرون به صرفه و همچنین زمان های پذیرش متنوع و ارائه دوره ها و گروه های آموزشی مناسب با استفاده از معلمان با تجربه و کیفیت خوب ارائه دروس، به یکی از گزینه ها و مقاصد مناسب برای دانشجویان دوره پادفک تبدیل گردیده است.

لازم به ذکر است دانشگاه رانخیگس دوره پادفک را برای تمامی رشته ها اعم از علوم پزشکی و علوم مهندسی به صورت مجزا برگذار می نماید.

برای اطلاع کامل از دوره های پادفک و شرایط آن به این لینک مراجعه کنید.

زمان ثبت نام پادفک دانشگاه ریاست جمهوری رانخیگس

این دانشگاه از اوایل تیر ماه 1399 شروع به دریافت مدارک دانشجویان متقاضی می نماید. با توجه به شروع کلاس های دوره پادفک از ابتدای مهر ماه و اواخر شهریور ماه و همچنین زمان اخذ نامه پذیرش که متوسط 30 روز کاری زمان  می برد بهتر است از ابتدای تیر ماه نسبت به ارسال مدارک خود اقدام کنید.

همچنین پذیرش این دانشگاه تا آذر ماه ادامه داشته و متقاضیان در مهر ماه نیز می توانند درخواسته های خود را برای ما ارسال نمایند اما پیش از هرچیز با مشاوران ستاره داوود تماس بگیرید.

شهریه دوره پادفک دانشگاه ریاست جمهوری رانخیگس روسیه

شهریه کامل دوره پادفک این دانشگاه در حدود 2500 دلار است که دانشجویان بعد از ورود به کشور روسیه به همراه نماینده روس تحصیل در روسیه به حساب دانشگاه در این کشور واریز می نمایند. همچنین شهریه خوابگاه دانشگاه رانخیگس ماهیانه مبلغی در حدود 150 دلار است و همچینین هزینه زندگی دانشجویی در شهر سنت پترزبورگ حدودا ماهیانه 200-300 دلار می باشد و برای تحصیل در روسیه کفایت میکند.

میزان قبولی دانشگاه رانخیگس در دوره پادفک بسیار بالا بوده و اکثرا با توجه به کیفیت قابل قبول دروس ارائه شده در این دانشگاه می توانند از این دانشگاه مدرک پادفک خود را به راحتی دریافت نمایند.

برچسب گذاری شده در:

, , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

درباره نویسنده

مدیریت

موسس

با توجه به گسترش کلاهبرداری های بعضا شخصی و با نام هایی تحت عنوان شرکت و موسسه های اعزام دانشجو، لازم است با دقت نسبت به انتخاب کسانی که می خواهید آینده خود را به آنها بسپارید اقدام کنید. مدیریت مجموعه روس تحصیل

مشاهده تمام مقالات